Jysla Jillt

Jysla Jillt
2021 jysla jillt med ny utgave DUALLE JILLT Jærsk - bokmål og nynorsk - Engelsk (link via bildet)

lørdag 3. november 2012

JYSLA JILLT mæ plakata


Jysla Jillt mæ lått å løye garanti. Jeg har i dag vært på Bryne å signert en stor stabel med bøker. Ønsker du en signert bok med inskripsjonen HA DÆ JYSLA JILLT og min signatur er det bare å stikke innom norli på M44 på Bryne.

Jeg ble litt inspirert av dette med plakater og markedsføring og bare måtte snekkre sammen noen plakater i en fei å kaste dem opp i luften her i JYSLA JILLT sin blogg som er blitt et flott arkiv på et jysla jillt markedsføringsprosjekt.
 


 


Jeg ytret mitt ønske om å få laget en flott plakat til butikker / utsalgssteder og slik ble det endelige resultatet.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar