Jysla Jillt

Jysla Jillt
2021 jysla jillt med ny utgave DUALLE JILLT Jærsk - bokmål og nynorsk - Engelsk (link via bildet)

tirsdag 23. oktober 2012

JYSLA JILLT på nett

 
Jysla Jillt på nett.

Sjå æg æ på nett sa damå i dæ hu tredde på sæg hårnette, maen drog åpp sjortå å viste belte, æg he breibånn æg, så lo di sæg meste fårrderva.


I dag ble nettsiden til forlaget oppdatert å det syns jeg var jysla jillt :-D.
Det er viktig å ha et bra forlag i ryggen de er gode på markedsføring som er viktig når en skal gi ut bok, de har nettverket og systemet som skal til for å lykkes. Det er jo også en fordel at bokens tema fenger og kanskje skiller seg litt ut fra mengden, det er jo utallige bøker på markedet.
 
jysla jillt er en unik ordbok på Jærsk - Norsk (bokmål) - Engelsk
 
Jysla jillt å bli kontaktet av pressen for filmoppdrag men etter å ha gått et par runder med meg selv og sett for meg presseoppslagene og hvor fokuset ville komme, ja da var det best å hoppe over dette tilbudet i første omgang, jeg stiller gjerne opp ved en senere annledning når temaet passer bedre inn i jysla jillt konseptet.
 
Jysla jillt å bli kontaktet av en dameklubb som ville ha et foredrag / lesing fra boken men tidsfristen var for kort så da måtte jeg fint takke nei kanskje det passer bedre ved en annen anledning.
 
 
Jysla jillt å søga på jysla jillt
 
Årets bøker anbefalt julegavetips i Gjesdalbuen 14.12.2012
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar