Jysla Jillt

Jysla Jillt
2021 jysla jillt med ny utgave DUALLE JILLT Jærsk - bokmål og nynorsk - Engelsk (link via bildet)

onsdag 24. oktober 2012

JYSLA JILLT med egen side på fjæsebojå


Jysla jillt har nå laget seg en egen side på fjæsebojå sånn at de som liker prosjektet og boken min kan trykke på en slik fin knapp som heter Liker det ble bra, jeg er godt fornøyd igjen.




















Jeg har en gruppe som heter jysla jillt også de som er med i denne gruppen har jeg og mine venner lagt til i prosessen før utgivelsen som en del av markedsføringsprosjektet. Jeg er så takknemlig for all hjelpen jeg har fått til dette, det rare er jo at alle vi foreslo bare ble dytta inn i gruppa i en slags frivillig tvang. Nå har jysla jillt fått en egen side slik at en kan måle antall som liker boken Jysla Jillt og dette prosjektet på en mer korrekt måte, det kan være at jysla jillt når et større publikum på denne måten. En gruppe var rett og slett litt bakvent å administrere, den er liksom koblet til den private profilen på en måte så jeg endte ihvertfall opp med mange nye venner som jeg bare vet hvem er i prosessen å markedsføre boken min. ja ja.... så kan vi jo le litt av det neste gang vi nikker til hverandre. Dette har vært en lærerik prosess som garantert kommer til nytte i fremtidens hobby prosjekter, hva nå enn det blir.

I dag har jeg skrevet på jysla jillt sitt kosseri / lese show som skal gå av stabelen 28oktober på Ogna Scene 19.00 det kan bli spennende å se hvordan det går. Det er ihvertfall noe helt nytt og med en ganske så løyen vri synes jeg.

BV -750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar